torsdag den 11. september 2014

Fra Holstebro til Harlev via Skave



Vi har mange planer for den nye Anneks-butik og en af dem er et langt smalt bord, som vi selv laver - og helst af gamle, brugte brædder.

I tirsdags kørte jeg så en tur til Skave for at hente en favnfuld asketræs-parket, som tidligere har været gulv i gymnastiksalen på Sønderlandsskolen i Holstebro. Jeg er helt vild med striberne, eller resterne af striberne, som nu kommer til at sidde hist- og pist på den nye bordplade.
Foreløbig står parketten i garagen og venter på, at det bli´r deres tur, men inden da skal vi lige have pudset lidt vægge og spartlet et loft!

... og hvis du har den mindste lille, bitte gør-det-selv mand gemt et sted i dig og elsker genbrug, så er der ingen vej uden om at aflægge et besøg hos Skave Nedbrydning. Jeg tror de har alt :-)

2 kommentarer:

Villa Ko sagde ...

Så har du jo været et spytklat fra mig :-) Jeg har endnu ikke besøgt fluesmækkeren i Skave, men det skulle jo være et besøg værd...

Hanne ... sagde ...

Det er det så afgjort Villa Ko.