tirsdag den 30. september 2014

Tre på rad og række



Samtidig med at vi sætter annekset i stand, forbereder vi også den første åbningsdag i Anneksbutikken.

Min far er sat på opgaven med at forvandle gymnastiksals-gulvbrædderne til to borde, og i søndags leverede han tre fine pærer, som repræsenterer hver sin pæresort.
Til venstre har vi en Clapps Favorit, som de har i haven, i midten  en Clara Friis, hvor modellen er indkøbt i føtex i Vejle og yderst til højre tror jeg, vi er ude i en Grev Moltke, som må være lavet på erindringen, for det er efterhånden mange år siden, de to Grev Moltke-træer i mine forældres have blev fældet.

Pærerne kan købes til Anneksbutikkens åbning d.1.11.14 sammen med de fineste træ-svampe, som min træ-drejer-far også er ophavsmand til.

4 kommentarer:

Maj sagde ...

Skønne pærer!

Hanne ... sagde ...

Enig, Maj .

Karen Bente sagde ...

Hvor er de smukke. Kunsthåndværk :)

Hanne ... sagde ...

Tak, Karen Bente, jeg sender de pæne ord videre :-)